Improve NPS

Net promotor score: Hoe tevreden zijn mijn klanten?

De Net Promotor Score (NPS®)* is een eenvoudig maar krachtig instrument om klantentevredenheid te meten. De eenvoud en generieke opzet van de Net Promotor Score laat vergelijking tussen bedrijven toe, binnen dezelfde sector en over sectoren heen. Bijgevolg geeft de score een indicatie van het groeipotentieel.

Coming soon: Facebook at Work

Tegenwoordig zijn ‘instant messaging’ of chat programma’s op de werkvloer erg in. Tools zoals ‘Slack’ laten het toe om met je collega’s te chatten, projecten te delen, teams te vormen, videocalls te maken…

Snapchat, Instagram en Pinterest. What’s next?

Tegenwoordig zijn er een aantal nieuwe sociale media kanalen die het communicatielandschap sterk beïnvloeden. Het gaat hier over: Instagram, Snapchat en…

5 tips om je sociale media te optimaliseren

Het is niet altijd gemakkelijk om goed en efficiënt om te springen met je sociale kanalen. Starten met sociale media…

9 tips bij het bouwen van een website

Het bouwen van een website is niet altijd evident. Het vereist een antwoord op een aantal technische vragen: 1. Wat…

Hoe start ik met Facebook?

Met 934 miljoen dagelijks actieve gebruikers is Facebook het grootste sociale netwerk. Dat maakt Facebook een must-go platform in je…

Help, Facebook toont enkel negatieve recensies

Heb jij de Facebook recensies al gezien? Deze optie wordt ingeschakeld wanneer je een bedrijfspagina opzet en je jouw adresgegevens…

Content credibility

Content credibility: geloven mensen jouw boodschap?

Geloofwaardigheid. Credibility. Een term die van levensbelang is bij het sharen van content. Want je bent niets met een perfect…

Example Windows 10 Spartan browser

Windows 10 launch mét nieuwe webbrowser

Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari. Kies jouw favoriete webbrowser. Wedden dat Internet Explorer niet met de populariteitsprijs…