Latexco staat al jarenlang garant voor kwaliteitsvolle matrassen, hoofdkussens en toppers voor de B2B-markt. Waarschijnlijk heb je op reis zelfs al op producten van Latexco geslapen. Hun sterke groei zorgde er echter voor dat het karakter van het bedrijf moest worden herbekeken. Waarom kiest een klant voor ons, wat maakt ons zo uniek, en hoe kunnen we hierop inspelen? Vragen waar Mundo Digitalis hen graag mee hielp.
Door middel van een doorgedreven, strategisch proces legden we de authenticiteit van Latexco volledig bloot. We vergeleken hun bedrijfspersoonlijkheid, -aanbod en -identiteit met de gehele markt, om zo tot een krachtig plan van aanpak te komen. Dat plan zou nadien dienen als leidraad voor een gloednieuwe huisstijl.


Ook de website zelf kreeg een grondige facelift. Met ons strategisch denkwerk in het achterhoofd, ontwierpen we een krachtige weergave die in één blik de identiteit van Latexco blootlegt. Een hergroepering van het aanbod zorgde voor bijkomende structuur, waardoor potentiële klanten nog beter hun weg in de website kunnen vinden. Daarnaast optimaliseerden we de inhoud van deze pagina’s voor zowel de gebruiker als voor zoekmachines. Latexco is op deze manier digitaal zichtbaarder dan ooit tevoren.

Door een doorgedreven, strategische aanpak voor hun website, is Latexco vertrekkensklaar om ook de komende jaren sterk werk te leveren in de beddenindustrie. Lig jij ‘s nachts ook wakker van jouw website? Contacteer ons, en we kijken samen naar de mogelijkheden!