Milieubewustzijn en duurzaamheid zijn momenteel erg populaire thema’s. Een trend die volledig op deze problematiek inspeelt, is autodelen. Cambio biedt geïnteresseerden deze dienst aan. Gebruikers kunnen met hun Cambio-kaart gedurende een vooraf bepaalde periode onbeperkt gebruik maken van verschillende types wagens. Ideaal dus voor iemand die weinig rijdt, of nog steeds in het bezit is van een erg vervuilende wagen.

De aankondiging van een lage-emissiezone in Antwerpen leek voor Cambio de ideale opportuniteit om hun concept onder aandacht te brengen. Samen met GutzAndGlory ontwikkelden wij een unieke campagne: ‘Cambio Crush’. Enkele eigenaars van oude en vervuilende auto’s lieten hun wagen vrijwillig fijnpersen in ruil voor een Cambio-abonnement. Deze werden nadien tentoongesteld in de Antwerpse Volksstraat. Via een wedstrijd konden ook anderen zichzelf online opgeven voor zo’n ‘Crush’. Mundo Digitalis verzorgde hiervoor de campagnewebsite en wedstrijdpagina.

Efficiëntie stond centraal in de uitwerking van deze website. Door middel van animaties en interactieve video’s werd de sfeer van de campagne overgebracht op de bezoeker. Ondersteunende, visuele elementen en een duidelijke structuur zorgden ervoor dat de gebruiker probleemloos en naar hartenlust kon navigeren over de gehele pagina.

De specifieke wedstrijdpagina kreeg een overzichtelijk deelnameformulier. Daarnaast zorgden we ervoor dat de deelnemers van de wedstrijd correct werden geregistreerd en opgelijst.

Ben jij op zoek naar een unieke en op maat gemaakte website voor jouw bedrijf of campagne? Kom zeker eens langs en we bespreken samen de mogelijkheden!