Influencers en FOD Economie werken samen aan transparantere reclame

Het is zover! Influencers hebben eindelijk duidelijkheid over de nieuwe regels, die ze dienen te volgen in het kader van…

SEO in het tijdperk van Gen Z: 5 tips om je website te optimaliseren voor Mobile-first SEO

De smartphone is niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. Het toestel is een essentieel hulpmiddel geworden in…

Content marketing in B2B – state of the art

De uitdrukking “Content is King” is intussen alom bekend. Content marketing is, in de huidige digitale wereld, één van de…

Design anno 2018: Van gradient tot kunst

Onze ervaring van de wereld wordt intrinsiek beïnvloed door de vormgeving van onze nabije omgeving. Onderzoek illustreert hoe saaie en…

GDPR, is het dat maar?

Mundo Digitalis en Halito! nodigen je uit voor het Event “GDPR, is het dat maar?” op donderdag 22 maart van…

Mundo For Life schenkt €3.000 aan Transkript vzw

Mundo For Life was een succes. Dankzij jullie massale aanwezigheid en enthousiaste sprongen in de 160m diepte mogen wij trots…

Improve NPS

Net promotor score: Hoe tevreden zijn mijn klanten?

De Net Promotor Score (NPS®)* is een eenvoudig maar krachtig instrument om klantentevredenheid te meten. De eenvoud en generieke opzet van de Net Promotor Score laat vergelijking tussen bedrijven toe, binnen dezelfde sector en over sectoren heen. Bijgevolg geeft de score een indicatie van het groeipotentieel.

Coming soon: Facebook at Work

Tegenwoordig zijn ‘instant messaging’ of chat programma’s op de werkvloer erg in. Tools zoals ‘Slack’ laten het toe om met je collega’s te chatten, projecten te delen, teams te vormen, videocalls te maken…

Snapchat, Instagram en Pinterest. What’s next?

Tegenwoordig zijn er een aantal nieuwe sociale media kanalen die het communicatielandschap sterk beïnvloeden. Het gaat hier over: Instagram, Snapchat en…