Design anno 2018: Van gradient tot kunst

Onze ervaring van de wereld wordt intrinsiek beïnvloed door de vormgeving van onze nabije omgeving. Onderzoek illustreert hoe saaie en…

Net promotor score: Hoe tevreden zijn mijn klanten?

De Net Promotor Score (NPS®)* is een eenvoudig maar krachtig instrument om klantentevredenheid te meten. De eenvoud en generieke opzet van de Net Promotor Score laat vergelijking tussen bedrijven toe, binnen dezelfde sector en over sectoren heen. Bijgevolg geeft de score een indicatie van het groeipotentieel.

GDPR, is het dat maar?

Mundo Digitalis en Halito! nodigen je uit voor het Event “GDPR, is het dat maar?” op donderdag 22 maart van…

Mundo For Life schenkt €3.000 aan Transkript vzw

Mundo For Life was een succes. Dankzij jullie massale aanwezigheid en enthousiaste sprongen in de 160m diepte mogen wij trots…

Improve NPS

Net promotor score: Hoe tevreden zijn mijn klanten?

De Net Promotor Score (NPS®)* is een eenvoudig maar krachtig instrument om klantentevredenheid te meten. De eenvoud en generieke opzet van de Net Promotor Score laat vergelijking tussen bedrijven toe, binnen dezelfde sector en over sectoren heen. Bijgevolg geeft de score een indicatie van het groeipotentieel.

Coming soon: Facebook at Work

Tegenwoordig zijn ‘instant messaging’ of chat programma’s op de werkvloer erg in. Tools zoals ‘Slack’ laten het toe om met je collega’s te chatten, projecten te delen, teams te vormen, videocalls te maken…

Snapchat, Instagram en Pinterest. What’s next?

Tegenwoordig zijn er een aantal nieuwe sociale media kanalen die het communicatielandschap sterk beïnvloeden. Het gaat hier over: Instagram, Snapchat en…

5 tips om je sociale media te optimaliseren

Het is niet altijd gemakkelijk om goed en efficiënt om te springen met je sociale kanalen. Starten met sociale media…

9 tips bij het bouwen van een website

Het bouwen van een website is niet altijd evident. Het vereist een antwoord op een aantal technische vragen: 1. Wat…