Mundo Digitalis steekt Nathalie Vleeschouwer in een nieuw jasje

Al sinds 1990 staat mode-ontwerpster Nathalie Vleeschouwer aan het hoofd van haar eigen modemerk. Oorspronkelijk was dit enkel de zwangerschapscollectie…

Een mooie en beestige website voor Marmalade

Voor een muzikale en magische avond, kon je afgelopen winterperiode in Gent terecht. Flanders Expo huisvestte daar, in samenwerking met…

Een frisse start voor Latexco met een nieuwe look en positionering

Latexco staat al jarenlang garant voor kwaliteitsvolle matrassen, hoofdkussens en toppers voor de B2B-markt. Waarschijnlijk heb je op reis zelfs…

Een nieuwe look en identiteit voor QbD

QbD is een Vlaamse onderneming met een sterk oog voor kwaliteit. Ze ondersteunen bedrijven, voornamelijk in de farmaceutische en medische…

Een sterke sectorcommunicatie voor IPV: intern en op Twitter

IPV (Initiatieven voor professionele vorming van de voedselnijverheid) is een koepelorganisatie voor de voedingsindustrie. Hieronder vallen alle bedrijven die voldoen…

Als herboren: Praktijk voor osteopathie “Weyts”

In januari 2016 startte Katelijn Weyts haar eigen osteopathiepraktijk: “Weyts”. Net als zowat elke nieuwe speler op de markt, heeft…

Een nieuwe sound voor Amaj Vlaanderen

Amaj was op zoek naar een moderne, intuïtieve website om haar jonge doelgroep aan te spreken. Daarom werd gekozen voor een sterk visuele aanpak.

Dorsoo social media

Dorsoo kan op beide oren slapen

Beeld je een bed in dat zich perfect “vormt” naar de rug van de slaper. Optimale ondersteuning voor het lichaam,…

We zijn allemaal een beetje Rode Kruis Vlaanderen

Het Rode Kruis is een begrip in Vlaanderen. Iedereen weet waar zij voor staan en wat zij doen. En net daarom denken mensen dat zij geen steun meer nodig hebben, maar niets is minder waar!