Recruteringscampagne voor PwC: base camp

PwC biedt kwaliteitsvolle dienstverlening en professioneel advies voor ondernemingen op het gebied van fiscaliteit. Hun team van consultants staat steevast…

Een nieuwe look en identiteit voor QbD

QbD is een Vlaamse onderneming met een sterk oog voor kwaliteit. Ze ondersteunen bedrijven, voornamelijk in de farmaceutische en medische…

Een sterke sectorcommunicatie voor IPV: intern en op Twitter

IPV (Initiatieven voor professionele vorming van de voedselnijverheid) is een koepelorganisatie voor de voedingsindustrie. Hieronder vallen alle bedrijven die voldoen…

Als herboren: Praktijk voor osteopathie “Weyts”

In januari 2016 startte Katelijn Weyts haar eigen osteopathiepraktijk: “Weyts”. Net als zowat elke nieuwe speler op de markt, heeft…

Een nieuwe sound voor Amaj Vlaanderen

Amaj was op zoek naar een moderne, intuïtieve website om haar jonge doelgroep aan te spreken. Daarom werd gekozen voor een sterk visuele aanpak.

Dorsoo social media

Dorsoo kan op beide oren slapen

Beeld je een bed in dat zich perfect “vormt” naar de rug van de slaper. Optimale ondersteuning voor het lichaam,…

We zijn allemaal een beetje Rode Kruis Vlaanderen

Het Rode Kruis is een begrip in Vlaanderen. Iedereen weet waar zij voor staan en wat zij doen. En net daarom denken mensen dat zij geen steun meer nodig hebben, maar niets is minder waar!

allift Michielsens mikt hoog

Hoogwerkers, schaarliften, verreikers en vorkliften: onmisbare producten in de hedendaagse sectoren. allift Michielsens vroeg Mundo Digitalis om een nieuwe en overzichtelijke website te ontwikkelen.

Etex nieuwe website

De bouwstenen van een goede website voor Etex

Etex Group NV, de koepelorganisatie van een groot aantal producenten van bouwmaterialen, ontwikkelde een nieuwe, inspirerende corporate website.