Een sterke sectorcommunicatie voor IPV: intern en op Twitter

IPV (Initiatieven voor professionele vorming van de voedselnijverheid) is een koepelorganisatie voor de voedingsindustrie. Hieronder vallen alle bedrijven die voldoen…

Als herboren: Praktijk voor osteopathie “Weyts”

In januari 2016 startte Katelijn Weyts haar eigen osteopathiepraktijk: “Weyts”. Net als zowat elke nieuwe speler op de markt, heeft…

Een nieuwe sound voor Amaj Vlaanderen

Amaj was op zoek naar een moderne, intuïtieve website om haar jonge doelgroep aan te spreken. Daarom werd gekozen voor een sterk visuele aanpak.

Dorsoo social media

Dorsoo kan op beide oren slapen

Beeld je een bed in dat zich perfect “vormt” naar de rug van de slaper. Optimale ondersteuning voor het lichaam,…

We zijn allemaal een beetje Rode Kruis Vlaanderen

Het Rode Kruis is een begrip in Vlaanderen. Iedereen weet waar zij voor staan en wat zij doen. En net daarom denken mensen dat zij geen steun meer nodig hebben, maar niets is minder waar!

allift Michielsens mikt hoog

Hoogwerkers, schaarliften, verreikers en vorkliften: onmisbare producten in de hedendaagse sectoren. allift Michielsens vroeg Mundo Digitalis om een nieuwe en overzichtelijke website te ontwikkelen.

Etex nieuwe website

De bouwstenen van een goede website voor Etex

Etex Group NV, de koepelorganisatie van een groot aantal producenten van bouwmaterialen, ontwikkelde een nieuwe, inspirerende corporate website.

Red Market Flitsmarathon

Flitsend naar de finish met Red Market

Om het merk Red Market wat meer onder de aandacht te brengen, organiseerde de supermarkt een Facebook-wedstrijd. Ons werd gevraagd om de app uit te werken.

Samenlevingsopbouw streeft naar een efficiënt netwerk

Samenlevingsopbouw Vlaanderen zet het netwerk Zaak van Iedereen op, om alle kinderen gelijke kansen op onderwijs te geven. Wij bouwden de website in Joomla, op een efficiënte en budgetvriendelijke manier.