Een mooie en beestige website voor Marmalade

Voor een muzikale en magische avond, kon je afgelopen winterperiode in Gent terecht. Flanders Expo huisvestte daar, in samenwerking met…

Gebruiksvriendelijk internetbankieren met Europabank

Europabank is een sterke, financiële partner voor particulieren en professionelen op het gebied van sparen, beleggen en lenen. Vooral hun…

Een verpletterende campagne voor Cambio

Milieubewustzijn en duurzaamheid zijn momenteel erg populaire thema’s. Een trend die volledig op deze problematiek inspeelt, is autodelen. Cambio biedt…

Een frisse start voor Latexco met een nieuwe look en positionering

Latexco staat al jarenlang garant voor kwaliteitsvolle matrassen, hoofdkussens en toppers voor de B2B-markt. Waarschijnlijk heb je op reis zelfs…

Recruteringscampagne voor PwC: base camp

PwC biedt kwaliteitsvolle dienstverlening en professioneel advies voor ondernemingen op het gebied van fiscaliteit. Hun team van consultants staat steevast…

Een nieuwe look en identiteit voor QbD

QbD is een Vlaamse onderneming met een sterk oog voor kwaliteit. Ze ondersteunen bedrijven, voornamelijk in de farmaceutische en medische…

Een sterke sectorcommunicatie voor IPV: intern en op Twitter

IPV (Initiatieven voor professionele vorming van de voedselnijverheid) is een koepelorganisatie voor de voedingsindustrie. Hieronder vallen alle bedrijven die voldoen…

Als herboren: Praktijk voor osteopathie “Weyts”

In januari 2016 startte Katelijn Weyts haar eigen osteopathiepraktijk: “Weyts”. Net als zowat elke nieuwe speler op de markt, heeft…

Een nieuwe sound voor Amaj Vlaanderen

Amaj was op zoek naar een moderne, intuïtieve website om haar jonge doelgroep aan te spreken. Daarom werd gekozen voor een sterk visuele aanpak.