DIMEC levert al sinds 1988 fineerhout aan bedrijven uit de decoratie-, de keuken- en de interieurinrichting. Door die dertig jaren aan expertise leveren ze niet alleen hoogkwalitatieve fineerpanelen, maar ook hoogkwalitatief advies aan hun klanten. Het assortiment van DIMEC is behoorlijk uitgebreid, met meer dan driehonderd verschillende soorten fineerhout. Om hun vakkennis nog meer naar de voorgrond te plaatsen, zocht DIMEC naar een digitale partner-in-crime. Mundo Digitalis bleek uit het perfecte hout gesneden. Samen verkenden we het merk, diepten het uit en gaven we het familiebedrijf een gloednieuwe identiteit.

In een uitgebreid, strategisch traject verkenden we samen de ‘next steps’ voor het bedrijf. Drie gloednieuwe productcategorieën verdelen het brede assortiment en scheppen orde in de chaos: DIMEC Selection, DIMEC Fantasy en DIMEC Essentials. Ook de website kreeg een makeover, zowel qua uitstraling als qua invulling. De pagina’s ogen fris en zijn door toevoeging van diverse crosslinks eenvoudig navigeerbaar. De inhoud van de pagina’s zelf werd geoptimaliseerd na een uitvoerig SEO-traject. Door de toevoeging van enkele extra pagina’s worden bovendien verscheidene groepen van potentiële klanten aangesproken: architecten, handwerkers, designers…

Een inspiratiepagina met blogartikels en interviews illustreert bovendien de eindeloze mogelijkheden van DIMEC-fineer. Verscheidene trouwe klanten van DIMEC kregen hier het woord en vertelden over hun samenwerking met het bedrijf. Dat resulteerde in een hoop boeiende portretten die niet alleen het product, maar ook het merk op zichzelf extra in de verf zetten.

Het resultaat is een website die DIMEC’s vernieuwde identiteit perfect weerspiegelt, enorm gebruiksvriendelijk is en bovendien alle potentiële doelgroepen van het merk aanspreekt. Ook klaar om jouw website door een digitale revolutie te loodsen? Mundo Digitalis helpt je graag verder. Contacteer ons via dit formulier en we bespreken binnenkort vrijblijvend jouw project onder het genot van een kopje koffie.