G Suite
Professionele e-mail, online opslag, gedeelde agenda’s, videovergaderingen en meer. Ontwikkeld voor bedrijven, ontworpen voor teams.
Een compleet pakket voor een efficiënte werkervaring
Een professioneel E-mailplatform
Een aangepast e-maildomein (@uwbedrijf.be) met verschillende aliassen, 30 GB aan opslagruimte, een beschikbaarheidsgarantie van 99,9% en directe integratie met je agenda.
U kunt uw e-mail in Outlook, Exchange of Lotus eenvoudig migreren met aangepaste tools die helpen uw belangrijke berichten te bewaren.
Een gedeelde agenda voor je team
Wees meer met uw werk bezig en minder met de planning ervan. Maak gebruik van deelbare agenda’s die naadloos samengaan met Gmail, Drive, Contacten, Sites en Hangouts, zodat u altijd weet wat u te wachten staat. Plan snel en efficiënt afspraken in je agenda. Deelnemers ontvangen herinneringen rechtstreeks in hun (Google mail) postvak IN.
Opslaan en delen in de cloud
Uw werkbestanden worden veilig opgeslagen in de cloud en kunnen met alle teamleden gedeeld worden. Bovendien kunnen meerdere personen gelijktijdig een document bewerken. U hoeft geen bijlagen meer te versturen of verschillende versies samen te voegen. Synchroniseer alle of bepaalde bestanden met een speciale map op uw computer.
Zet HD-videoconferenties op met al je contacten
Met Hangouts zet je in enkele seconden een HD-videovergadering op met je contacten via je laptop, tablet of telefoon. Via schermdeling kan je vanop afstand presentaties geven. Host Hangouts voor maximaal vijftien mensen binnen of buiten uw organisatie. De focus van het scherm wordt automatisch naar de spreker verplaatst en intelligente demping voorkomt achtergrondgeluiden.
Productenpakketten
Alles wat u nodig heeft om onderweg te werken
Uw gebruikservaring is altijd hetzelfde, of u nu op uw computer, tablet of telefoon werkt. Maak een concept in Documenten op kantoor, bekijk het in de trein en breng vlak voor de vergadering de laatste wijzigingen aan op uw telefoon.
Je gegevens en documenten zijn veilig
Google Apps biedt uitgebreide instellingen voor beveiliging, zodat je gegevens en documenten veilig zijn in één centrale locatie en beschermd tegen onderbrekingen als gevolg van bijvoorbeeld ontbrekende hardware.
Een team dat goed en efficiënt samenwerkt
Maak bijvoorbeeld een budgettracker aan in Spreadsheets, deel deze met al je teamleden en bewerk de sheet met meerdere personen. Documenten worden automatisch opgeslagen, zodat iedereen altijd over de nieuwste versie beschikt.
Kies een model
Professionele e-mail, online opslagruimte, videovergaderingen en andere zakelijke tools om effectiever te kunnen werken
G Suite of € 40 per gebruiker per jaar |
G Suite Plusmet onbeperkte opslagruimte en Vault of € 96 per gebruiker per jaar |
G Suite omvat:
|
Alles van G Suite plus:
|
Beginnen met G Suite
Denk je eraan om G Suite op te zetten? Of heb je het gevoel dat je dit nog onvoldoende benut?
Kom gerust eens langs voor een gesprek en een kopje koffie