Een meesterlijke aanwervingscampagne voor Security Masters

Security Masters, voorheen bekend als Flanders Port Security, is een bedrijf gespecialiseerd in de bewaking van containerterminals. Ze zijn voornamelijk actief in de Antwerpse en Brugse haven, industriële bedrijven en luchthavens. Het bedrijf is uniek op verschillende vlakken, maar is vooral bekend voor hun menselijke bedrijfscultuur. Na de recente rebranding was het bovendien hoog tijd voor het nieuwe merk om zich te introduceren en positionering in de (arbeids)markt.

Plan van aanpak

Om beide doelen te realiseren, schakelde Mundo Digitalis over tot een strategische en proactieve communicatie-aanpak. Eerst werd er een intern onderzoek uitgevoerd, waarbij aan de hand van interviews werd uitgezocht waarom de Security Masters graag werken bij hun werkgever. Dankzij deze inzichten werden de structuur, opbouw en design opgemaakt van de vacaturepagina, waarlangs de kandidaten zich konden voorstellen. Om zowel het merk als de bedrijfscultuur in de kijker te zetten, werd de campagne, door middel van een reeks aan filmpjes, geactiveerd via social media. Daarnaast werd er ook geadverteerd via zoekmachines, zodat potentiële kandidaten de snelste weg vonden naar de website in de zoektocht naar hun volgende job.

Hartverwarmende testimonials

Wanneer gebruikers op de vacaturesite terecht komen, zien ze onmiddellijk een animerende video met getuigenissen van de Security Masters die reeds werken voor het bedrijf. Die diepte-interviews zijn mede mogelijk gemaakt door de toppers van Think Thank Experts & INvisibleART.

Ben jij ook op zoek naar een persoonlijke manier om je vacatures in te vullen? Daar kunnen wij jou zeker bij helpen! Kom zeker eens langs voor een kopje koffie, thee of iets sterkers, en laten we er samen een straf verhaal van maken!

Kunnen wij ook jouw digitale strategie op smaak brengen?

>> Vorig project

Passie & Smaak in je buurt –
Ontdek +300 Evlier verkooppunten