Marketing
strategie

Marketingtools zijn er genoeg. Maar welke daarvan werken precies voor jou? Mundo Digitalis reikt enkel de oplossingen aan die je echt nodig hebt. We stellen gerichte vragen tijdens enkele workshops of trainingen, om er vervolgens doordachte antwoorden op te formuleren.

Branding & positionering

Hoe wordt je merk gepercipieerd? En hoe verhoudt zich dat in je markt? We verdiepen ons in de doelgroepen, het productaanbod, communicatiekanalen, content strategie & design voor je website. Doe het vanaf de eerste keer goed, dan heb je later minder moeite om bij te sturen door de snelle groei van je onderneming.

Digitalisering​

Hoe future-proof zijn de tools, technologieën en kennis die de werking van je bedrijf ondersteunen? Van order-, invoicing- en sales-tools, tot het inrichten van CRM’s en het bouwen van API’s en andere koppelingen. We ontwerpen technologie onafhankelijk de brug tussen marketing, ICT en sales.

Marketing automation​

In een hyper-gepersonaliseerde wereld zit niemand te wachten op de zoveelste massamailing. Boodschappen, beelden en call to actions kunnen we dankzij marketing automation alsmaar beter afstemmen op de ontvanger. Hierdoor zal je merk doorgaans beter ervaren worden. Dat je ondertussen je bedrijfsprocessen verbeterd en veel tijd uitspaart is natuurlijk mooi meegenomen.

E-commerce ​

Breng je je eigen boek uit? Of wens je heel Europa te veroveren met je unieke designobjecten? Geen product is te gek om online te verkopen – je markt online is tenslotte de ganse wereld! Samen onderzoeken we de mogelijkheden, functionaliteiten en technologieën om je plan te realiseren. Gekoppeld aan een activatiecampagne heb je binnen de kortste keren je handen vol met pakjes maken.

Employer branding

Ben je net zoals tientallen andere ondernemingen op zoek naar dezelfde schaarse profielen? Door de snel veranderende tijden en de shift naar hybride werkomgevingen moet je je bedrijf ook voor talent aantrekkelijk presenteren. Als je dacht dat millennials andere werkgewoontes hadden, wacht dan maar tot je generation Z op sollicitatiegesprek krijgt!

Advertising

Een online markt verandert constant. Ben je al bekend met KPI’s zoals cost-per-click en conversiepercentages? Het is noodzakelijk je campagnes regelmatig te evalueren en bij te sturen. We gaan constant op zoek naar mogelijke bottlenecks en opportuniteiten en halen steeds het maximale uit elke advertentie-euro.

Goesting om
samen te werken?